Termeni si conditii


Persoanele care comanda de pe site-ul lamptekture.ro accepta implicit conditiile din „Termeni si conditii”. Acestea sunt in conformitate cu legislația aplicabilă în vigoare.

Introducere

Webshake SRL cu sediul Str. Adrian Carstea nr. 13, Parter, Apartament 17, sector 3, Bucuresti, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J40/13632/2012, cod unic de înregistrare 30929523 este proprietarul magazinului online lamptekture.ro, denumit in continuare „Magazin”.

Acesta regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si prezinta toate etapele cumpararii online a produselor (comanda, plata, transport) iar realizarea unei comenzi de pe site-ul lamptekture.ro reprezinta acceptarea conditiilor de incheiere a unui contract de vanzare conform legislatiei in vigoare.

Acest regulament este prezent pe site in permanenta la rubrica „Termeni si conditii”.

Produsele din magazin sunt prezentate cu toate detalii in pagina produsului unde regasiti informatii despre materiale, conditii de utilizare, etc. Pentru oricare alte informatii echipa Lamptekture va sta la dispozitie prin intermediul datelor de contact din pagina Contact.

Procesul de vanzare pe site-ul lamptekture.ro

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

Contractul de vânzare a mărfurilor se încheie între utilizatorul Magazinului şi Webshake SRL cu sediul în Bucuresti.

Clientul este obligat sa furnizeze date corecte in momentul plasarii comenzii. Webshake SRL isi rezerva dreptul de a refuza efectuarea comenzii in situatia in care considera ca datele furnizate de Client nu sunt suficiente pentru realizarea cu succes a comenzii. In aceasta situatia Webshake SRL va contacta Clientul pentru a ii explica situatia.

Clientul are obligaţiile are a furniza informatiile corecte si legale si de a nu perturba functionalitatea site-ului in nici un fel pentru alti utilizatori sau pentru administratorii site-ului.

Plasarea comenzilor

Comenzile se efectueaza online 24 de ore din 24 sau telefonic, de Luni pana Vineri intre orele 10 – 18.00. Comenzile plasate in afara acestui interval vor primi un raspuns in maxim 2 zile de la data comenzii.

Clientul poate plasa o comanda cu sau fara un cont. La plasarea comenzii Clientul are obligatia de a furniza toate datele solicitate de catre Magazin pentru i se putea livra comanda si genera factura fiscala respectiv bonul fiscal. Acesta (clientul) nu este nevoit sa se inregistreze permanent pentru a plasa aceasta comanda.

Pentru a plasa o comandă se aleg produsele din Magazin după care se adaugă în „Coşul de cumpărături”.

In momentul apasarii butonului „Trimite comanda” tranzactia se considera acceptata de catre Client, toate modificarile din „cosul de cumparaturi” putand fi efectuate pana in acel moment, moment in care Clientul este informat clar cu privire la costuri si conditiile de livrare, garantie.

Încheierea contractelor de vânzare

Confirmarea de către Client a comenzii constituie oferta transmisă de Client către Webshake SRL, de a încheia contractul de vânzare, conform conţinutului comenzii şi prezentului Regulament.

In momentul plasării comenzii, Clientul primeşte la adresa de email indicată un mesaj referitor la comanda plasată: cantităţile de produse comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare şi de plată ales, timpul de livrare a comenzii precum şi datele de contact ale Clientului, informaţii despre modul de depunere a reclamaţiei în privinţa produselor precum şi despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vânzare. Procedura aceasta reprezintă şi o confirmare a primirii de către Magazin a ofertei de achiziţie din partea Clientului.

Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisă prin email sau telefonic (Confirmarea realizării şi livrării comenzii) la adresa de email indicată de acesta. După primirea confirmării de mai sus se ajunge la încheierea între Client şi Webshake SRL a contractului de vânzare a produselor comandate de Client.

Contractul de vânzare se încheie în limba română, având conţinutul prezentulului Regulament însoțit de comanda plasată de Client.

Fără atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislaţiei în vigoare, Clientul poate renunţa la comandă înainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achiziţie, adică înainte de a primi mailul care confirmă acceptarea comenzii spre realizare. In această privinţă Clientul trebuie să contacteze urgent Magazinul – prin telefon sau email.

În cazul alegerii de către Client a altei forme de plată decât ramburs Magazinul îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul in care: (i) datele de contact ale Cumpărătorului sunt neclare, încât fac imposibilă livrarea mărfii sau (ii) tranzacţia nu a fost autorizată în sistemul de plăţi electronice sau (iii) plata pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii.

Preţurile şi metodele de plată

Informaţia despre preţul de achiziţie al produselor de pe pagina web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de către Client a unui email de confirmare a acceptării comenzii plasate de acesta, pentru achiziţia produselor selectate. Respectivul preţ nu mai suferă modificări, indiferent de modificările de preţ din Magazin care mai pot avea loc după confirmarea comenzii prin mail.

Reclamații referitoare la produse

Orice produs cumpărat în Magazin poate fi obiectul unei reclamaţii, cu respectarea termenilor şi condiţiilor de reclamaţie stabiliţi prin lege, dacă prezintă defecte ce constituie neconformităţi cu contractul de vânzare încheiat.

Reclamaţiile cu privire la serviciile prestate de Magazin pot fi trimise la adresa de email contact@lamptekture.ro (cu mentiunea „Reclamatie magazin online lamptekture.ro”) sau telefonic, la numerele de telefon afişate pe website. Reclamaţia Clientului trebuie să conţină denumirea beneficiarului şi o scurtă descriere a procesului reclamat. Magazinul va face tôt posibilul ca reclamaţiile depuse să fie examinate în cel mai scurt timp cu putinţă, totuşi, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii reclamaţiei de către Magazin. Despre modul în care a fost soluţionată reclamaţia Clientul va fi anunţat pe calea aleasă de Client, telefonic sau pe email la adresa indicată de acesta.

Renunţarea la contract

Clientul are dreptul la următoarele pretenţii, conform legislației în vigoare:

  • renunţarea la Contract sau reducerea preţului produsului, dacă Magazinul nu înlocuieşte de urgenţă şi fără mari inconveniente pentru Client, produsul defect sau nu înlătură defectul;
  • să ceară înlocuirea produsului cu un altul fără defecte sau înlăturarea defectelor, ori; returnarea preţului de achizitionare al produsului, in termen de 14 zile de la recepţionarea produselor de către Client.

În cazul în care reclamaţia nu este admisă, produsul va fi returnat împreună cu un raport referitor la nejustificarea reclamaţiei.

În cazul în care se constată de către Client deteriorarea produsului în timpul transportului se recomandă ca el să întocmească în prezenţa curierului un proces verbal de daune.

Preţurile produselor din magazine sunt date în lei şi conţin toate componentele preţului.

Clientul va achita preţul produselor comandate, după cum doreşte: prin ramburs, achitând firmei de curierat la livrare sau prin sistemul de plată electronică.

Webshake SRL îşi rezervă dreptul de a modifica preţul mărfurilor aflate în Magazin, de a introduce în vânzare produse noi, de a desfăşura sau de a revoca acţiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificări conforme cu prevederile legislatiei în vigoare, cu condiţia ca aceste modificări să nu încalce drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare a produselor oferite de Magazin înainte de efectuarea respectivelor modificări, sau a drepturilor persoanelor autorizate să utilizeze o anume promoţie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfăşurării sale.

Informatii referitoare la serviciile prestate online

lamptekture.ro prestează pentru Clienţi următoarele servicii, pe cale electronică:

  • facilitarea încheierii online a contractelor de vânzare din Magazin, conform prezentului Regulament;
  • transmiterea informaţiei comerciale comandate, referitoare la produse.

Condiţiile tehnice de prestare de către Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt următoarele:

  • acces la Internet;
  • folosirea unui browser care face posibiliă editare unor documente hypertext (Internet Explorer, Opera, FireFox, Chrome sau altele asemănătoare);
  • deţinerea unui cont de poştă electronică.

Alte prevederi

Conținutul și design-ul lamptekture.ro inclusiv look&feel-ul acestuia și bazele de date accesibile prin intermediul său, sunt proprietatea Webshake SRL și sunt protejate prin legislația în vigoare cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe. În cazul informațiilor și conținutului postat de terțe părți pe site, dreptul de autor și responsabilitatea asupra acestora aparțin în totalitate celor care au publicat aceasta informație.

Puteți copia și printa conținutul lamptekture.ro doar pentru folosința personală, în scopuri necomerciale. Este interzisă orice utilizare a conținutului lamptekture.ro în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document sau de legislația în vigoare. Cererile de utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele premise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email contact@lamptekture.ro

În condițiile în care considerați că un anumit conținut aflat pe site încalcă drepturile dumneavoastră de proprietate intelectuală, dreptul la viața privată, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteți rugat să trimiteți un email la adresa contact@lamptekture.ro.

In caz de forța majoră, contact@lamptekture.ro, partenerii sau utilizatorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în conținutul furnizat pe site-ul nostru, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința contact@lamptekture.ro.

Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare al echipamentului tehnic al Magazinului, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele lamptekture.ro, erorile de operare, greva etc.

Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibilă achiziţionarea produselor oferite de Magazin. Magazinul oferă Clientului posibilitatea de a lua la cunoştinţă prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii.